Serwery PLD - moze chociaz jeden dzialajacy HTTP, oraz refleksja

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 24 Sty 2003, 18:11:52 CET

On Fri, Jan 24, 2003 at 04:21:05PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Trza się będzie trzeba WebDAVem zainteresić.

Jak ktoś zrobi taki moduł WebDAVa, który pozwoli zapisywać każdemu
userowi jego własne pliki z jego uprawnieniami, a nie wszystko przez
nobody/http, to się może zainteresuję. Na razie dla mnie odpada.

Poza tym, czy WebDAV pozwala na listowanie katalogów itp tak jak FTP?

Pozdrowienia,
        Jacek