raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Pią, 24 Sty 2003, 22:00:42 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:
> Dnia 2003.01.24 21:51 WK napisał(a):
> Nest nigdy nie bedzie stable, takie jego założenia.
ok. chodzi mi oczywiście o aktualny układ

> Powinno się bez problemu na Ra budowac, z jednym wyjatkiem, rpm z Ra
> musi mieć makro %gconf_schema_install zdefiniowane (tak jak to ma rpm
> 4.1 z nest).
spróbuję, ale co z tą kolejnością
KDE to 2 pakiety (libs i base, ewentualnie qt) potem można po kawałku,
multimedia przed utils, albo na końcu po games.
W gnomie jest kilkanaście (na oko) ważnych komponentów, które wydaje mi
się trzeba tworzyć i instalować w pewnym porządku.
Mam rację?

Jaki jest ten porządek????????????????
Wiesiek