raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Pią, 24 Sty 2003, 23:16:10 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> Chmm, przebudowanie czasem powinno wystarczyc, czasem wymaga aktualnej
> wersji pakietu (na HEAD jest wszystko)
> Ale soname nie bez przyzyny były zmieniane - zmieniły sie nazwy funkcji
> i raczej nie robiłbym linka.

Połowa pakietów krzyczy o openssl-0.9.6g a druga połowa o 0.9.7
wszystkie chodzą na 0.9.7
(inna sprawa, że ja mam tylko modem i pod nestem na razie nie połączałem
się do sieci, a gstreamer może być rzeczywiście potrzebny)
jest tam jeszcze parę takich, nie tylko w sieciowych, ale już nie pamiętam.
- będę uważał, najwyżej przebuduję g media - to one się drą.
Dziękuję
Wiesiek