memtest86 bylo Czym testowac hardware

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pią, 24 Sty 2003, 23:30:12 CET

On Fri, Jan 24, 2003 at 09:55:56PM +0100, WK wrote:

> Nie nie wyszedł chyba od 5 lat (1998).
> Ale SDRAM też już jakiś czas istnieją.
> Memtest jest oczywiście lepszy (możliwość wyboru testu - poza tym nie
> mogę się więcej dowiedzieć - patrz dalej).
>
> CZY JEST KTOŚ, kto odpowie mi na pytanie z pierwszego listu:
> "Czym się różni:
> Test #5 - Block move, 64 moves, cached
> od Test #8 - Block move, 512 moves, cached
> Czy test 8 oznacza 8x test 5, czy różnice są inne?
> Wiesiek

Przeczytaj dokumentację do memtesta86, obejrzyj stronę główną projektu.
Tam jest opisane na czym polegają testy.

Testy extended są bardziej wymagające.
W szczególności test 9.  Jeśli pamięć jest walnięta, padnie na 9 teście.
Padnie w znaczeniu pojawi się na ekranie informacja o błędach.
Nie spotkałem się z przypadkiem, żeby memtest zawieszał się na testach.
No może jak wcisnąłem ESC, ale sam z siebie nigdy.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>