Problemy z lircem i pilotem do karty TV

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 25 Sty 2003, 01:23:58 CET

Mam kartę Prolink Pixelview Play TV Pro. Obraz i dźwięk odpalone - działają
OK. Natomiast już dłuższy czas morduję się z pilotem i lircem i ............
qpa. Znalazłem i ściągnąłem konfigi do lircd, poustawiałem, i zawsze zaraz po
starcie lircd po chwili umiera. Konfigi wyglądają mniej więcej tak:
w /etc/sysconfig/lirc mam DRIVER=pixelview i DEVICE=/dev/lirc.
W /etc/modules.conf mam:
alias char-major-61  lirc_dev
alias lirc lirc_gpio
options lirc_gpio gpio_mask=0x1f00 gpio_lock_mask=0x8000 gpio_xor_mask=0
soft_gap=400 sample_rate=12
W /etc/lircd.conf mam odpowiedni ściągnięty konfig dla Prolink Pixelview
PlayTV Pro zrobiony przez Artura Lipowskiego. W /etc/lircmd.conf również mam
odpowiedni konifg. I za każdym razem po /etc/rc.init.d/lircd restart
pokazuje, że start był OK, ale po chwili status pokazuje, że lircd "nie
żyje". Ma ktoś jakieś pomysły ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org