Problemy z lircem i pilotem do karty TV

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Sob, 25 Sty 2003, 11:00:40 CET

Dnia sob 25. styczeń 2003 10:57, Michał Margula napisał:

> A czy jak mam w notebooku irdę to zadziała z pilotem?;]

Mi IrDA z giełdy (podłączona do płyty) działała z pilotem od PixelView Pro z
odległości max 1m. Z odbiornikiem podczerwieni z karty tv ok 4m, więc nie
wiem czy w tym pierwszym przypadku jest sens, chyba, że te odbiorniki mają
znacząco rózne parametry.. spróbować zawsze można.

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]