sig 11 w pine

Sob, 25 Sty 2003, 15:39:42 CET

On Sat, 25 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale ja mam Type1. I nadal jest to samo.

Bład na pewno gdzieś jest. Nie zmienia to tego, że na oko jednak u
większości osób to pracuje. Poprostu trzebaby się temu bliżej przyjrzeć.

Co do pine ..
Jezlie ktoś miałby prosty test case an sig11 w pine w postaci np. pliku
folderaz którego otwarcie wywalałoby + ~/.pinerc prośba o wystawienie tego
gdzieś publicznie żeby inni mogli zacząć od punktu w którym już pracować
nad samym błędem.

Powyższe dotyczy dowolnej innej sytuacji, Jęzlie jest mozlwie określenie w
jakis sposób otoczenai w którym błąd sie ujawnia to prośba o dostarczanie
czy to informacji o takim otoczniu czy nawet kawałkół samych zaosbó tegoż
otocznai (pliki konf, pliki danych czy choćby lista ainstalowanych
pakietów).

kloczek