imap i SSL

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Nie, 26 Sty 2003, 01:06:10 CET

Ja Ci dam wędkę na przyszłość ;))

strace -o output in.impad

grep -E "pem|cert|key" output

ewentualnie co tam sobie chcemy

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]