Zope - dostęp

Nie, 26 Sty 2003, 14:38:14 CET

On Sun, 26 Jan 2003, Adam Szpakowski wrote:

> Witam,
>
> Ponownie przypuszczalny bug w PLD-owskim Zope.

Dotąd przy Zope nie było za dużo ruchu także pewne niedopracowania w tym
pakiecie są po części pokłosiem tego.

Wyglądasz na osobę która raczej wie co mówi i co robi więc jeżeli miałbyś
chęć zajać się już li tylko tym pakietem wprost robiąć to w zasobach cvs
to od ręki bez zbędnych pytań dostaniesz RW .. nawet jeżli nie masz
jeszcze dobrze opanowanego "warsztatu" PLD to raczej sobie tym dasz radę :)
(podeślij tylko potrzebne dane czyli: skrót DESowy hasła, imię,
nazwisko i e-adres kontaktowy). Jeżeli nie masz czasu/chęci zajać się na
tym poziomie to jakakolwiek pomoc przy opracowywaniu/dopracowywaniu tych
zasobów już ja sam Ci mocno podziękuję (.. inni zapewne też :)
Tak czy inaczje masz że tak powiem .. poprawny "odruch" pytania się
zanim zaczniesz w coś głębiej wnikać (a jest to dość cenna cecha :)

To co mogę jeszcze zasugerwać to żebyś spróbwał wstępnie rozejrzeć się po
okolicy czyli np. po patchach do Zope do Debiana czy zasobach
jakiejkolwiek innej dystrybucji (zaczynanie od tego co zrobili inni jest
zwykle bardzo dobrym punktem wyjścia .. po to zresztą już ja sam non stop
kasuję z worka zasoby które przejrzałem, staram się na bieżąco dociągać
co się pojawia u inych i staram się mieć to pod ręką :).

Jakbyś mógło to przyjrzyj się jeszcze właśnie Zope z
ftp://worek.pld.org.pl/ (są tam tego trzy sztuki). Są to starsze wersje i
raczej nic się z tamtąd nie da wyssać ale wygląda że możnaby zaadaptwać z
części tych zasobów pewne pomysły co do podziału na podpakiety.

kloczek