Moje boje z...

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Nie, 26 Sty 2003, 17:01:09 CET

Date: Sun, 26 Jan 2003 12:41:21 +0100
From: Marcin =?ISO-8859-2?B?UmFjaHdhsw==?= <thanatos w interia.pl>
To: "Lista dla =?ISO-8859-2?B?a29yenlzdGFqsWN5Y2g=?= z Polerowanej
 Dystrybucji Linuksa" <pld-users-pl w pld.org.pl>
Subject: Re: Moje boje z...

Dnia Sun, 26 Jan 2003 11:45:11 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

> W sumie nic dziwnego, mieszanie Ra z Nest dość często tak się
> kończy.

Nienienie. To nie było tak ad hoc. Na nesta przeszedłem już jakieś pół roku temu... Być może tego nie sprecyzowałem, sorki.

> Pomoze regeneracja bazy rpm'a po uprzednim skasowaniu z /var/lib/rpm
> wszystkiego za wyjatkiem Packages (jest też wersja która poleca
> skasowanie samych plików zaczynających się od __ z tej samej
> lokacji) a potem rpm --rebuilddb.

Dzięki, pomogło. Co jednak jest powodem błędów MD5 przy rozpakowywaniu pakietów?

> A która wersja jajka?

Jako rzekłem, nest -> 2.4.20-2

> Przyczyną jest prawdopodobnie bezmyslne dokładanie pakietów z nest'a

Noo, nie! Zastanawiałem się nad tym, choć nie wykluczam braku wiadomości...

OK. Wiedziałem o tym.

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! >>> http://link.interia.pl/f168b