Moje boje z...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 26 Sty 2003, 17:21:12 CET

Dnia 2003.01.26 17:01 Marcin Rachwał napisał(a):
> Dzięki, pomogło. Co jednak jest powodem błędów MD5 przy
> rozpakowywaniu pakietów?

Chmm, może się żle sciągnęły? Cięzko mi wyrokowac, ostatnio sam
wszystko buduję.

> Jako rzekłem, nest -> 2.4.20-2

Chmm, czy te problemy z grsecurity to nie było przypadkiem przy
próbie odpalenia TV/out w karcie graficznej?

> OK. Wiedziałem o tym.

Skoro tak, to przejdźmy do gnome2 :-) bo tym się zajmuję ostatnio,
przyznam, że działa to u mnie od kilku miesięcy i przez ostatnie dwa
miesiące jeszcze ani razu się nie wywaliło. Fakt, pakiety buduję
sam u siebie (bo też głównie je uaktualniam w repo) a nie ściągam
z tego co na nest jest mielone. Nie mam nawet uprawnień do puszczania
buildrequestów a i tak jakoś nie miałbym mozliwości przetestować
tego co buildery wyprodukują, bo skoro i tak najpier u siebie buduję,
instaluje sprawdzam czy działa i robie commita. Więc jeśli działa u
mmnie to powinno działać po zmieleniu przez buildera. No ale jak
zawsze może się okazać, że wersje bibliotek się nie zgadzają, że
coś się zlinkowało nie z tym co potrzeba i niestety efekty są potem
podobne do Twoich, u jednych działa u innych nie. Napisz na czym się
sypie, jakie wersje, co wywala przy tym, może do czegoś bedzie dało
się dojść.

				Artur

ps. zawsze możesz sam zbudować całe gnome 2 :) większości po tym
zabiego całośc chodziła.