Moje boje z...

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Nie, 26 Sty 2003, 18:06:55 CET

Dnia Sun, 26 Jan 2003 17:21:12 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

Też tak myślałem, ale po kilku próbach zainstalowania już ściągniętego pakietu przeszło - czyli chyba jednak soft.

> Chmm, czy te problemy z grsecurity to nie było przypadkiem przy
> próbie odpalenia TV/out w karcie graficznej?

Tego jeszcze nie próbowałem ale czytałem, że są problemy.

> Napisz na czym się
> sypie, jakie wersje, co wywala przy tym, może do czegoś bedzie dało
> się dojść.

Pady były tak losowe, że nie mogłem dopasować żadnego wzorca :(
Nie chcę zapeszać, ale wygląda na to, że się uspokoiło - teraz działa idealnie! Może to był problem w rodzaju temp. procka/płyty? Mozilla wywalała memory faulta (sam ją zmieliłem, wcześniej chodziła) a po wyłączeniu kompa i czterogodzinnej przerwie galeon/mozilla śmigają aż miło...

> ps. zawsze możesz sam zbudować całe gnome 2 :) większości po tym
> zabiego całośc chodziła.

Mieliłem całe 2.0, ale to kupa roboty... Teraz kompiluję tylko jak coś nie chodzi. W każdym razie dzięki!

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc