Zope - dostęp

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Nie, 26 Sty 2003, 20:39:57 CET

Dnia nie 26. styczeń 2003 14:38, Tomasz Kłoczko napisał:

> Dotąd przy Zope nie było za dużo ruchu także pewne niedopracowania w tym
> pakiecie są po części pokłosiem tego.
[cut]

Niestety nie dysponuję odpowiednią ilością czasu aby wziąć się porządnie za
pracę nad pakietem. Umiejętności me w tym zakresie zresztą też na razie
nikłe. Gdybym miał więcej czasu to bym je podreperował, a tak niestety
niewielkie na razie na to szanse.

Postaram się jednak robić porządne notatki z walki z Zope i okolicami i
wystawić je na serwerku. Jak sprawa u mnie ruszy to podeślę linka i może
kilka osób to poratuje. Jak znajdę więcej czasu (ale to raczej kwestia ze 3-4
miesięcy) i nikt inny do tego czasu się za Zope nie weźmie to się douczę i
postaram zająć się tym.

Na razie wyjaśnił mi się powód czemu zpasswd nie tworzy plików z hasłami.
Wygląda na to że korzysta ze zeminnej ZOPE_HOME zamiast INSTANCE_HOME, i
pliki acces i inituser lądują w /usr/lib/zope zamiast w /var/lib/zope.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl