Moje boje z...

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Nie, 26 Sty 2003, 23:02:41 CET

Dnia Sun, 26 Jan 2003 18:48:27 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> zeznał:

> W sumie to fajnie jakbyś zainstalował lm_sensors i zobaczył ile
> stopni masz na procku :-) A wogóle co to za procek, płyta, czym
> chłodzone?

Płyta Asus A7N8X+Athlon T-bred 2000+ (na 0,13u), chłodzony wodą. W biosie temperatura oscyluje w okolicach 40 stopni - więc nieźle...
Spróbuję potem odpalić lm_sensors ale obawiam się, że może nie mieć jeszcze modułów do nForce2.

Update: sensors-detect nic nie znalazł :(
Zobaczę jutro na radiator na chipsecie, bo widziałem na FrazPC, że skubańcy bardzo oszczędnie smarują pastą :<

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc