Moje boje z...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 27 Sty 2003, 00:19:08 CET

Dnia 2003.01.26 23:02 Marcin Rachwał napisał(a):
> Płyta Asus A7N8X+Athlon T-bred 2000+ (na 0,13u), chłodzony wodą. W
> biosie temperatura oscyluje w okolicach 40 stopni - więc nieźle...
> Spróbuję potem odpalić lm_sensors ale obawiam się, że może nie
> mieć jeszcze modułów do nForce2.

Znaczy się masz Athlona XP. To ja mam 1.33 TB i podobna płyta, tyle,
że na VIA - A7V8X, wprawdzie bios pkazuje mi jakąs kosmiczną
temperaturę 60stopni na procku, ale to pewnie dlatego, ze Thunderbird
moze nie mieć termometra, albo jest inaczej skalowany niz w XP, bo
czujnika osobnego na płycie nie widziałem.
> Update: sensors-detect nic nie znalazł :(
> Zobaczę jutro na radiator na chipsecie, bo widziałem na FrazPC, że
> skubańcy bardzo oszczędnie smarują pastą :<

A które masz lm_sensors? Bo ostatnio dodałem 2.7.0 i nowe i2c do
kernela 2.4.20-2.
Te mi wszystko znalazły, więc może i Twoja też łyknie?

			Artur