macromedia-flash - plugin do Mozilli

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 27 Sty 2003, 11:59:16 CET

* Witold Filipczyk <witekfl w poczta.onet.pl> [030127 11:25]:

> To nie jest kwestia być albo nie być.  Na razie tak jest.
> Sprawdź, czy się buduje mozilla teraz.
> Jeśli się buduje, to sprawdź jeszcze raz czy działa.

Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoje intencje ale wydaje mi sie, ze
sugerujesz, ze ten plugin flasha jest przeznaczony do Mozilli 1.3, która
to jest do zbudowania ze speca w CVSie. Ale ja używam generalnie
pakietów z Ra i jak coś nie jest mi koniecznie potrzebne, to nie buduje
wszystkiego z Nesta. Po prostu potrzebowalem działającego flasha i
zbudowałem z CVSu. Stąd pojawiło się pytanie o ścieżki...
A może powinienem budować ten plugin z jakimś tagiem (Ra,1.0???) i wtedy
by to pasowało do Mozilli 1.0-10? Chyba, że nie przewiduje się takiej
możliwości...

Pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications