macromedia-flash - plugin do Mozilli

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 27 Sty 2003, 15:05:33 CET

Adam Piatyszek wrote:
> Mam pytakno: Dlaczego mozilla-plugin-macromedia-flash-6.0r69-2
> (budowany z CVS'u) domyślnie instaluje się w katalogu:
> /usr/lib/mozilla/plugins
> zamiast w:
> /usr/X11R6/lib/mozilla/plugins
> ? Czy tak ma być?
> Bez ręcznego dodania linka symbolicznego wtyczka nie jest widziana przez
> przeglądarkę. Podobnie jest chyba z mozilla-plugin-acroread

Nie wiem jak w tym CVS-owym, ale w RPM-ce z Macromedii wystarczy
zmienić zmienną w /usr/lib/flash-plugin/setup i jeszcze raz go odpalić.

bart
--
  "Klienci są sensem naszego istnienia" (c)TP S.A. <0800221122,*,4>
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/