X-y i mysz

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 27 Sty 2003, 19:14:41 CET

On Mon, 27 Jan 2003, Grzegorz Pietrzak wrote:

> Mam dziwny problem.
> I nie wiem gdzie szukać rozwiązania.
> Mam Xterminal (PCet) z którego pracuje na zdalnych X-ach.
> Ale czasem też pracuje na konsoli tekstowej.
> I teraz: czasem z niewyjaśnionych dotąd przyczyn po przełączeniu
> pod X-y kursor myszy dostaje szału (nie długo ja też)
> i jest przesunięty o jakiś centymetr od punktu który zaznacza.
> To znaczy kursor widać w jednym miejscu a jego działanie jest
> o ten centymetr (w lewo) przesunięte.
> Nie pomaga na to restart X-ów, tylko restart kompa.
> Uruchomione w tym czasie gpm na consoli działa (chyba) prawidłowo.
> [...]
A czy Xy korzystają z gpma, czy bezpośrednio z myszy?
Bo czasem są problemy jeżeli obydwa chcą na raz z tego samego urządzenia
czytać, więc lepiej uruchomić gpma z opcją repeater, a w Xach ustawić
urządzenie myszy /dev/gpmdata

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :