Problem z cdrom

Slawul slawul w o2.pl
Pon, 27 Sty 2003, 20:06:33 CET

Witaj pld-users-pl!

WF> W /etc/fstab linia odnośnie cdroma powinna wyglądać mniej więcej tak:
WF> /dev/hdb      /mnt/cdrom      iso9660 noauto,ro,user,unhide   0       0

WF> Istotne są pierwsze dwie kolumny.

To już dawno próbowałem, a nawet:
/dev/hdc     /mnt/cdrom1      iso9660 noauto,ro,user,unhide   0       0
dla nagrywarki - powiem tylko że jest to TEAC W540E,
Gdy poldkiem coś chcę zainstalowć  ciągle wyświetla m.in.:
vfjugle: [mntent]: waring: no find newline at the end of /tc/fstab
vfjugle: mount: Brak medium
Dopiero jak wrócę do ustawień w fstab:
/dev/cdrom      /mnt/cdrom      iso9660 noauto,ro,user,unhide   0       0
wszystko wraca do normy,

WF> Hint: ".vfjugglerc"
WF> </usr/share/doc/poldek-0.18/vfjugglerc.sample.gz>

Tam też zaglądałem i ta bądź podobna konfiguracja nic nie daje.
U mnie jest wpis:
VF_MNTPOINT=/mnt/cdrom
VF_EJECT="eject"

A co dadzą wpisy:
#VF_MNTDEV=/dev/cdrom     to zmieniałem na /dev/hdb też nic nie dało
VF_MOUNT="sudo mount"
VF_UMOUNT="sudo umount"

WF> Wystarczy w sumie

WF> # echo "VF_MNTPOINT=/mnt/cdrom" > ~/.vfjugglerc

Może i wystarczy ale nie mi "newbie" zrobiłem to i co? - zniknęło
VF_EJECT="eject"
Musiałem dopisać jeszcze raz.
Nic z tych porad które tu otrzymałem do tej pory - a były aż trzy
nie dało właściwego efektu czyli j.w.:

Oczywiście i nagrywarka spełniała swoje funkcje!!!

--
Pozdrowienia,
 Slawul                            mailto:slawul w o2.pl