pytanie o prawa do /proc/net

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 28 Sty 2003, 12:27:57 CET

Dnia wto 28. styczeń 2003 12:14, Jacek Konieczny napisał:
> A po co "innym" informacje o tym jakie komputery są aktywne
> w sieci? Czasami dostęp do takiej informacji może być wręcz niewsazany.

Jajcuś,  czasami ktoś trzeci (np. aplikacja na prawach zwyklego usera)
potrzebuje ... jest tak np. dla systemu rc-soft

> Nie wystarczy, że dopiszesz odpowiednich użytkowników do grupy proc?
Pewnie że wystarczy .... wiem, wiem ... dzieki.

Koniec Topicu.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej