Przyspieszony dźwięk na wbudowanej AC97

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 28 Sty 2003, 18:07:05 CET

On Tue, 28 Jan 2003 17:52:31 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Ten mój na płycie wyśmienicie nadaje się do rozmawiania VoIP kiedy
> z Live! równocześnie mogę słuchać muzyki :)

Warto również wspomnieć o możliwości używania syntezy midi przy pomocy
soundfontów. Oczywiście do tego celu niezbędna jest alsa.
Jak narazie brakuje mi możliwości dodawania efektów dźwiękowych,
niestety jest pośrednio do zrealizowania tylko za pomocą sterownika oss
emu10k1.

Oczywiście to co napisał Artur, ma dodatkowe znaczenie: możemy zapomnieć
o zajmujących pamięć i zasoby serverach dźwięku typu esd czy arts. Przy
używaniu tej karty stają się bezużyteczne.

Tak czy inaczej Live! to najlepszy wybór karty dzwiękowej pod Linux'a

pozdr.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]