lilo

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 28 Sty 2003, 22:37:35 CET

Użytkownik Tomasz Szulborski napisał:
> Wybaczcie banalne pytanie, ale jak sie dostac na partycje linuksa w
> celu ponownego zainstalowania lilo w MBR (po reinstalacji windy), wiem
> banalne pytanie, ale nie moge sobie przypomniec tego polecenia... :(
> Dzieki z gory za pomoc!

jeśli dobrze zrozumiałem pytanie to tym poleceniem jest uruchomienie
komputera z dyskietki startowej z linuksem :) i... np:

- wpisanie w lilo: image_name root=/dev/hdXY
- boot z dyskietki i podmontowanie partycji z linuxem, a następnie
   chroot

aby wreszcie..:
# lilo

Marcin.

ps:

 > Szef dzialu "Linux" w magazynie @t

nie chcę być nie miły, ale używaj (conajmniej) sprawdzania pisowni :)