Odp: Thermaltake COPPER SHIM XP

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Sty 2003, 01:32:24 CET

Dnia 2003.01.29 01:27 -=< DexteR >=- napisał(a):
> pld tego wymaga??

Jak builderek to czemu nie :)

> a pozatym.. ogniwo chlodzace (jesli o to chodzi) nadaje sie do
> wszystkiego,
> aby nie ukruszyc procesora, a pozatym to dobry radioator wystarczy

???? Troche dziwnie skonstruowane zdanie, mozna jakies wyjasnienie?
Dobry radiator nie wystarczy, szczególnie do Athlona 2000+ , przyda
sie jeszcze jakiś wentylator, choc ja preferuję wodę, bo cichsza.
????? Ogniwo chłodzące? Znaczy ogniwo peltiera? Nie nikt tu o tym nie
mówi.
Chodzi o zwykłą miedzianą płytke która wypełni przestrzeń
pomiędzy bazą na której jest zamontowany rdzeń a jego szczytem,
dzięki czemu element odbierajacy ciepło bedzie miał wieksza
powierzchnię do podparcia i znaczaco sie zmniejsza prawdopodobieństwo
uszkodzenia procka przy zakładaniu tegoz. Oczywiscie kwestią sporna
pozostaje na ile poprawia to odprowadzanie ciepła, oraz fakt ile razy
dokonuje się montażu demontazu chłodzenia na procku :)

				Artur