Odp: Odp: Thermaltake COPPER SHIM XP

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Sty 2003, 03:25:02 CET

Dnia 2003.01.29 02:28 -=< DexteR >=- napisał(a):
> wooda :) a blaszka.... wiem.. ale wole ogniwko zamiast niej
  No ale peltier perpetum mobile nie jest, pozostaje kwestia
odprowadzenia dodatkowego ciepła produkowane przez peltiera, fakt,
jest to prostsze zadanie bo z wiekszej powieszchni mozna to zebrać,
niemniej amiast 70W z procka bedzie to ponad setka z ogniwa, no i ew.
kwstia zasilania tego. Choć z drugiej strony nie każdy musi
schładzać procesor do 0 stopni celsjusza :-) Ale i tak bez
wentylatorów sie nie obejdziesz, a ja jak juz pisałem mam na tyle
ciche i komfortowe warunki, ze teraz to swoją całkeim cicha
barracudę IV wymieniłbym na jakiś dysk krzemowy :) No, ale to chyba
tylko w sferze marzeń narazie pozostanie ;)

					Artur