Abiword + pl-fonts

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Śro, 29 Sty 2003, 20:42:25 CET

On Wed, Jan 29, 2003 at 02:46:42PM +0100, Bonder wrote:
> Czy ktos moze ujezdzil abiworda i zainstalowal w nim polskie fonty
> jesli tak to prosze o przepis
>
> dodaje ze w Oo mi dzialaja :)

A to nie ma?

# ln -sf /usr/share/fonts/Type1 /usr/X11R6/share/Abisuite/fonts/pl
# cd /usr/share/fonts/Type1
# for i in afm/*.afm; do ln -s $i `basename $i`; done

Jeśli masz polskie fonty Type1 zainstalowane, to powinno zadziałać.
Nie wiem czy działa, bi nie mam ich teraz zainstalowanych :(

Jeśli chcesz mieć TrueType'y to posdobny numer
w katalogu fontów Abisuite dodajesz linka pl_PL albo ISO8859-2,
czy jakoś tak.

Może ktoś powie, czy afm muszą być w oddzielnym katalogu.
Jeśli nie to można od ręki poprawić speca do Abiworda.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.onet.pl>