PLD z PPC

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 29 Sty 2003, 20:59:53 CET

On Sun, 19 Jan 2003, Wernii wrote:

> Witam
>
> Chcialbym sie dowieciedziec jak przebiega instalacja PLD z PPC na
> iMACach i Apple G3. Stoje przed takim wyzwaniem i chcialbym sie
> dowiedziec czy ktos to robil.

1. Instalujesz jakiegokolwiek Linuxa na PPC (z Debianem wlacznie,
ja do tego celu uzywam minimalnej instalki mdk8)
2. Instalujesz rpma, poldka itd z PLD
3. Robisz upgrade do PLD.

Inne wyjscie to instalowac w chroocie (jak sie czlowiek nagimnastykuje
to teoretycznie mozna nawet na ix86 przyrzadzic sobie dysk z systemem
na PPC).

Aha i przy makach uwaga: dysk musi byc dzielony pdiskiem/partedem
a nie fdiskiem, bo mak wymaga specjalnej tablicy partycji.

Aha i kernel nalezy brac z ra/supported/ppc - tam lezy 2.4.18
ktore dziala bardzo stabilnie, 2.2.22 ktore jest w podstawowej
hierarhii nie chce dobrze z makami dzialac, bo dzimi nie mial
maka do testow.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-