tv-out

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Śro, 29 Sty 2003, 23:25:25 CET

On śro 29. stycznia 2003 20:11, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:
> witam,
> 	Udalo mi sie w koncu zmusic tv-out do wyswietlania obrazu na
> telewizorze, ale teraz pozostaje jego "jakosc" -
> http://hn.pl/~drozdo/tv/ :-) Probowalem zmieniac rozdzielczosci i
> czestotliwosci odswiezania ale nic to nie daje, najwyzej ta kaszanka
> wyglada troche innaczej. Obraz niby wychodzi dobry, bo np na zdjeciu 5.
> widac pasek zadan kde, tylko jakos to wszystko sie rozjezdza. Spotkal
> sie ktos z takimi efektami? Co moge robic zle? Razem ze zdjeciami ejst
> wystawiony moj XFree86Config.
> TIA

U mnie wygląda zaskakująco podobnie... Znalazłem taki programi atitvout ale
nie zadziała dopóki nie wywalę grseca z jądra (a na razie nie mam czasu żeby
eksperymentować). Jak Ci się uda to daj znać.

Tomek

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes