Programik :)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 30 Sty 2003, 13:44:41 CET

Jarosław Kamper wrote:
> [...]
[...]
> Raczej wychodzi z tego DoS :) XP1700 z 256MB i 132MB swap nie starcza ;>

Ja mam 192 MB i 256MB swapa ... u mnie przeszło ... ale zobaczyć to tego
niczym się nie dało ...

> Połowa usług mi zdechła łącznie z klawiaturą (myszką rządzi).
>
> No i bardzo śmiesznie wygląda "wykres" dla np. openssl :)

Tzn. żle, czy dobrze? Nie napisałem, że graf będzie przedstawiał RPMy
zależne bezpośrednio i pośrednio od podanych RPM'ów.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 651 45 81
mobile: +48 602 493 105
mobile: +48 604 181 907