Programik :)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 30 Sty 2003, 14:08:24 CET

Dnia Thursday 30 of January 2003 13:44, Robert Grabowski napisał:

> [...]
>
> Ja mam 192 MB i 256MB swapa ... u mnie przeszło ... ale zobaczyć to
> tego niczym się nie dało ...

Ok, dodanie 256MB swapa pomogło - wygenerowało 1,7MB .ps

> Tzn. żle, czy dobrze? Nie napisałem, że graf będzie przedstawiał RPMy
> zależne bezpośrednio i pośrednio od podanych RPM'ów.

Mi zrobił poprawnie dla 720 pakietów - fakt, że jak kliknąłem to
zobaczyłem ciemność, ale wybrałem powiększenie 0.1 (ghostview) i już 5
minut mi rysuje na ekranie tego ps'a :)

P.S. Tego w życiu nikt by nie narysował ręcznie - przynajmniej w sposób
powtarzalny :)

P.P.S. http://jack.eu.org/all.ps.bz2
Podawałem linka do openssl? http://jack.eu.org/rpmgraph.ps
--