spece itp. było raczej do developerów

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 30 Sty 2003, 23:08:26 CET

Dnia 2003.01.30 23:10 WK napisał(a):
> Jak zamierzałem próbuję przekompilować Gnome 2.2 pod Ra.
> macro %_gnome schemas... i parę katalogów (%_gtkdocdir np.) już
> mam, ale:
> 1) W tej chwili mam Xft devel, który jest w konflikcie z
> XFree86-devel, więc czy:
> jeśli przerobię speca Xft tak, żeby nagłówki (to one właśnie
> są w konflikcie) były nie w /usr/X11R6/include, ale np. w
> /usr/X11R6/include/Xft2,
> to jak sprawić, żeby gcc podsuwał je programom potrzebującym
> Xft-2, a pozostałym nie?
> Da się?

Ale po co tak kombinować? Przecież był stosownie do tego spec
poprawiony jeszcze dla X'ów 4.2.1, wystarczy odpowiednie revision
pobrać i puścić do przebudoway a potem do Ra updates czy jak tam to
się nazywa.

> 2) libart_lgpl_2.la mam w /usr/lib, ale ciągle szukają ich w
> /usr/X11R6/lib
> wprawdzie dodałem do speca stworzenie skrutów, ale widzę warnings:
> libart_lgpl_2.la seems to be moved.

Bo może jakis plik *.la ma w sobie informację, że powinien szukac
tego w starej lokacji, tutaj wystarczy przeszukac wszystkie pliki *.la
w poszukiwaniu /usr/X11R6/lib/libart_lgpl i sprawa sie wyjasni

> 3) zatrzymałem się na control-center:
>
> gnome-theme-test.c:15: parse error before 'monitor_not_added'
> gnome-theme-test.c :18: 'monitor_not_added'undeclared (first use in
> this function)
> gnome-theme-test.c :20: 'themes' undeclared (first use in this
> function)
> gnome-theme-test.c :28: 'list' undeclared (first use in this function)
>
> Jak rozumiem wyprodukowałem wcześniej jakieś pakiety bez
> odpowiednich opcji.
> Jakie nagłółki powinny zawierać te funkcje i jak sprawdzić, że
> zawierają (z tym to raczej sobie poradzę)?

Ale przecież napisałem do tego patcha, po prostu gnome-themes-test
jest napisany lekką reką i nie testowany przy gcc2, ale stosowany
patch jkest w repo i uwzgledniony w specu.

> Moe i powinienem poszukać w dokumentacji, ale naprawdę nie mam
> czasu (wszyscy są na zaległych urlopach i siedzę po naście h w
> robocie).
>
> Dzięki z góry.
> Wiesiek Kierbedź

Miłej zabawy, tak swoją droga to jack też już kompilował gnome2.2
dla Ra, ma nawet odpowiednią bazę do tego :)

			Artur