spece itp. było raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Czw, 30 Sty 2003, 23:31:36 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:
> Dnia 2003.01.30 23:10 WK napisał(a):

Wyciąłem wszystko, bo to mi wystarczy i tylko dziękuję.
Dlaczego kombinuję?
SKRUCHA
Pierwszy raz do speca zajżałem pół roku temu (PLD zainstalowałem rok
temu), a potem walczyłem z cinellerą (bez powodzenia - nie zgrywa z
mojej karty i otwiera 1 film na 10) i v4l2 (sukces, ale połowiczny) -
tzn. robiłem coś zupełnie innego.

A w ostatniej szkole uczyłem się malować.

Reasumując - total amator.
Nawet nie wiem na raie co to jest dokładnie repo(zytorium?).
Jakiś magazynek cvs'a? Nie? No właśnie.
WIesiek

P.S Piszę na priva, bo chwalić się nie ma czym.
Dzięki jeszcze raz. A z Ra updates, to na razie zaczekam - sam miałem po
drodze kilka zrzutów do pamięci. Nie chcę innych narażać póki nie będę
wiedział dlaczego.