spece itp. było raczej do developerów

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 31 Sty 2003, 00:00:33 CET

Dnia Thursday 30 of January 2003 23:08, Artur Flinta napisał:
[...]
> Miłej zabawy, tak swoją droga to jack też już kompilował gnome2.2
> dla Ra, ma nawet odpowiednią bazę do tego :)

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -qa|grep gnome
libglade-gnome-0.17-14
libgnomecanvas-2.2.0.1-1
gnome-vfs2-devel-2.2.0-1
gnome-applets-2.2.0-1
gnome-http-0.1-0.20010401
gnome-db-0.2.96-5
gdk-pixbuf-gnome-0.21.0-1
gnome-vfs2-2.2.0-1
gnome-mime-data-devel-2.0.1-5
gnome-desktop-devel-2.2.0-1
gnome-session-2.2.0.1-1
libgnomeprintui-2.2.1-1
gnome-panel-devel-2.2.0-1
gnome-print-0.37-1
gnome-doc-tools-1.0-4
libgnome-devel-2.2.0.1-1
libgnomeui-devel-2.2.0.1-1
gnome-desktop-2.2.0-1
gnome-icon-theme-1.0.0-1
gnome-panel-2.2.0-1
gnome-mime-data-2.0.1-5
libgnomeprint-devel-2.2.1-1
gnome-terminal-2.2.0-2
gnome-system-monitor-2.0.4-1
gnome-libs-1.4.2-4
libgnomeprint-2.2.1-1
gnome-vfs-1.0.5-8
gnome-common-1.2.4-2
libgnomecanvas-devel-2.2.0.1-1
libgnome-2.2.0.1-1
libgnomeui-2.2.0.1-1
gnome-utils-2.2.0.3-1
xscreensaver-gnome2-4.06-2

Lista rpmów która mi się "zbudowała" byłaby zbyt długa żeby ją tu
umieszczać, ale myślę że ten wycinek dowodzi, że GNOME2.2 na Ra ma szanse
się zbudować ;) rpm-4.0.2 + 3 makra, glibc-2.2.5 i jedynie nowe iXy. Co
do Xft:

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -ql XFree86-xft1 Xft
/usr/X11R6/lib/libXft.so.1.1
/usr/X11R6/lib/libXft.so.2.0

Pewnym bólem w d* jest openssl - można zainstalować 0.9.7 i podlinkować do
0.9.6.1 i systematycznie przebudowywać (wget, ssh, sylpheed).

Przeszedłem przez prawie wszystkie kroki budowania wg gnome.org (oprócz
nautilusa, którego ponoć niewarto) i ogromne podziękowania należą się
Arturowi F. (nie wiem czy Twoje nazwisko się odmienia i jak ;) ). To on
prowadził mnie prawie za rączkę przez kolejne etapy budowania tego
środowiska. Jeszcze raz dzięki.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/