d4x - działa komuś?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 31 Sty 2003, 14:52:51 CET

On Fri, 31 Jan 2003 14:45:21 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Teraz w specu jest 2.4.1. Czy ty masz jakieś pakiety z poza Ra? Ja mam
> właściwie Ra + KDE, jeszcze z /usr/X11R6 i nie wiem czy problem nie
> bierze się stąd?

Zgadza się. Sorry zapomniałem się. Nest z aktualnymi glib2 i gtk2 i
innymi wynalazkami. No to faktycznie może coś z tym prefixem nowym. Ale
dziwi mnie, że u Ciebie szuka en/*/d4x.mo lub en_US/*/d4x.mo. U mnie w
zbudowanym pakiecie nie ma czegoś takiego. A może ta wersja 2.4.1 jest
f..ked up? Zaraz przebuduje, to sie zobaczy.

fritz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]