xawtv i nagrywanie filmow.

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 31 Sty 2003, 17:11:05 CET

On Fri, 31 Jan 2003, Grzegorz Pietrzak wrote:

> [...]
> Z TV odrazu do DivX (albo Xvid - tego jeszcze nie zrobiłem)
> i mamy w pliku program_tv.avi skompresowanego DivX-em avi-ka
>
> A przy okazji może ktoś wie jak w mplayerze zorganizować sobie
> programy do oglądania i przełączanie pomiędzy nimi z klawiatury
> w prosty sposób? Są klawisze "h" i "k" którymi można przełączać
> kanały ale to trochę męczące skakać po wszystkich możliwych kanałach.
>
> Uprzedzę pytanie dlaczego oglądam telewizję w mplayerze.
> Bo xawtv fullscreen to obrazek na środku w dużych czarnych ramkach
> a w mplayerze jest tak jak ja chcę. (jest oczywiście możliwość, że nie wiem
Dopisz do .xawtv linie (np.):
fullscreen = 640 x 480
a do XFree86config tryb dla Twojego monitara taki jak powyzej (np):
    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "1600x1200" "1024x768" "800x600" "640x480"
						      ^^^^^^^
To wszystko.

> --
> Grzegorz Pietrzak