cvs login: authorization failed

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Pią, 31 Sty 2003, 18:46:48 CET

Dnia piątek 31 styczeń 2003 08:42, Lukas Dobrek napisał:
[...]
> Mnie to zawsze zastanawia wszystkim dziala jednemu nie to przestawmy na
> roota.
Nie. I czy tylko mnie, tego nie wiem - zainstalowałeś paczki z Ra i
sprawdziłeś opisaną sytuację? - jasne że, mogłem coś "skopać" po drodze,
czegoś nie zrobić. I lepiej byłoby, żebyś napisał, co zrobić, żeby poprawnie
działało z usera cvs.
>Stawianie cvs na root jest tak gupim pomyslem,
Jasne, że lepiej gdy usługa nie działa z prawami root'a, zwłaszcza gdy nie
musi (2401 port).
> ze o glopszy nie
> slyszalem od czasu kiedy uslyszalem, ze w Warszawie wybudowali i oddali do
> urzytku wielki most do ktorego mozna polna droga dojechac. :))
>

> chgrp -R cvs /home/services/cvsroot

tak też robiłem. Rzecz zbyt oczywista. Zresztą tak chyba jest po
zainstalowaniu.
> i tak ogolnie man chmod,  DOS2Linux-HOWTO.
>
> I odrazu bedzie lepiej.
> ld
Podsumowując Twój post: dużo złośliwości (po co?) i żadnej pomocy. Ja sobie
podarowałem złośliwości przy opisach problemów z logowaniem: raz, że mam
szacunek dla ludzi, którzy to zrobili, dwa, że ja mogę czegoś nie wiedzieć,
etc.

Tomasz "Witek" Wittner

OnetPoczta: duza, szybka, bezpieczna!
http://poczta.onet.pl/oferta/