xawtv i nagrywanie filmow.

WK sprawki w wp.pl
Pią, 31 Sty 2003, 22:28:45 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> A ja mam problemy z kompilacja gstreamera czy cokolwiek innego od v4l
> jeżeli jajko ma patcha v4l2. Kiedyś eksperymentalnie wszedł ten patch do
> linii 2.4.x ale musielismy go wyłączyć ze względu na powyższe problemy.
>
>                 Artur
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

A które jajko i który patch, bo w 2.4.20 były zmiany i w API i w
zależnościach kompilacji (nowe włącza np. time.h, a większość aplikacji
robi to również i mamy coś takiego np.:
In file included from /usr/include/linux/videodev2.h:16,
                  from /usr/include/linux/videodev.h:14,
                  from x11/xt.c:28:
/usr/include/linux/time.h:106: warning: `FD_SET' redefined

pewnie wiesz.
Ostatnie, które chodzi mi dobrze z mencoderem to 2.4.19.
MPlayer, zapping i nawet dvr działały (karta to FlyVideo na saa7134, nie
bt, więc i tak muszę używać tych patchy).
Kiedy dojdę do gstreamera, to napiszę jak to wyszło.
Wiesiek