spece itp. było raczej do developerów

WK sprawki w wp.pl
Pią, 31 Sty 2003, 23:31:58 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> Ale po co tak kombinować? Przecież był stosownie do tego spec poprawiony
> jeszcze dla X'ów 4.2.1, wystarczy odpowiednie revision pobrać i puścić
> do przebudoway a potem do Ra updates czy jak tam to się nazywa.

> Bo może jakis plik *.la ma w sobie informację, że powinien szukac tego w
> starej lokacji, tutaj wystarczy przeszukac wszystkie pliki *.la w
> poszukiwaniu /usr/X11R6/lib/libart_lgpl i sprawa sie wyjasni
tak, ale właśnie z tych pakietów, które nie chciały się kompilować zanim
zrobiłem telinki (pierwszy to libbonobo.la z libbonoboui)

> Ale przecież napisałem do tego patcha, po prostu gnome-themes-test jest
> napisany lekką reką i nie testowany przy gcc2, ale stosowany patch jkest
> w repo i uwzgledniony w specu.
Tyle już naprodukowałem, że głupio się poddać.
cvs znam tylko z gotowych komend spotykanych na niektórych stronach
(wineX, ffmpeg), a mam tylko modem.
Jak się do niego dostać?

> Miłej zabawy, tak swoją droga to jack też już kompilował gnome2.2 dla
Zabawa niezła, dziękuję.
Wiesiek Kierbedź