Proste przejscie do 2.4.x :->

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 1 Lip 2003, 01:03:40 CEST

On Tue, 1 Jul 2003, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako Andrzej Szombierski, wystukała:

> Problem jest w stworzeniu takiego dużego systemu plików? Czy w jego
> sprawdzeniu? Bo nijak nie mogę zrozumieć o co biega :(

ja miałem na 100% problemy w stworzeniu.. a ze sprawdzaniem to chyba
różnie było, jeszcze jedno co krzyczało to był tune2fs -j, ale poza
krzyczeniem działał ok :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :