Proste przejscie do 2.4.x :->

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 1 Lip 2003, 09:24:56 CEST

On Tue, 1 Jul 2003, Pawel wrote:

> Ja mam 120 GB Reisera i też jest OK.

A to nie bylo przypadkiem tak, ze kernel 2.4.x vanilla ma limity
na urzadzenia (i to sie moze wykladac z glibcem z Ra), a kernel
z PLD ma patcha, ktory kaze ignorowac limit wielkosci pliku
dla urzadzen blokowych?

Takie coś mi sie kołacze po głowie.
Aha i sprawdzanie filesystemu majacego 27GB (ext2) mi dziala.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-