Proste przejscie do 2.4.x :->

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 1 Lip 2003, 11:13:49 CEST

Dnia Tue, 1 Jul 2003 09:24:56 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> >
napisała:

> A to nie bylo przypadkiem tak, ze kernel 2.4.x vanilla ma limity
> na urzadzenia (i to sie moze wykladac z glibcem z Ra), a kernel
> z PLD ma patcha, ktory kaze ignorowac limit wielkosci pliku
> dla urzadzen blokowych?

hmmm to dziwne bo ja mam dwie partycje 33GB reiserfs'a i czyste jąderko 2.4.20
samemu robione i glibce z ra i jest ok :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |