RA i iproute2

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 2 Lip 2003, 11:45:01 CEST

Dnia wto 1. lipiec 2003 18:57, Paweł Gołaszewski napisał:

> A masz ty włączony ip_forward ?
> Bo ja mam kilka routerów na 2.2.25 oraz tym właśnie iproute i żadnych z
> nimi problemów...
>
> Korzystasz z jakichś specyficznych opcji iproute?

Nic ponad standard.
Zresztą nie wiem tyle żeby kombinować.
Sieć wygląda następująco:

modem kablowy (z eternetem) z Multimedia (kablówka)

(eth0 - dhcp) ruter (eth1 stałe IP)

                 jeden z kompów (eth0 stałe IP)

Więc chyba nic skomplikowanego?
I co najważniejsze nie zmieniając nic w konfiguracji, na nowszej wersji
iproute2 nie działa a na starszej działa...
Nie wiem czy to ma jakiś związek ale wcześniej próbowałem z FREESCO
i miałem zadziwiające efekty typu dostęp przez ruter z windozy jest a z
PLD,KNOPPIXA,instalki gentoo nie ma...
Dopiero gdy zainstalowałem PLD zrobiło się lepiej.

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu