ISO bylo: Re: Gdzie DC i kiedy AC??

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 2 Lip 2003, 14:47:06 CEST

Pawel Bernadowski wrote:

> Chyba nikt za bardzo mnie nie zrozumial...
> Chodzi mi o to czy sa skrypty, za pomoca ktorych moglbym wygenerowac iso..
> oraz czy jest szansa na nowe bootdyskietki...

Cześć,

    O ile mi wiadomo, to ISO możesz sobie zrobic poldkiem (poldekiem?) ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com
office: +48 56 621 02 90
mobile: +48 602 493 105
mobile: +48 604 181 907