portsentry

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.lukow.pl
Nie, 6 Lip 2003, 14:07:42 CEST

Cytowanie Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:

> Jak masz się uczyć to ucz się czegoś normalnego, szczególnie jeżeli nie
> masz czasu...
>
> portesentry jest marnym programem, który niewiele daje...

dokladnie,
portsentry nasluchuje na podanych portach i reaguje gdy ktos sie z takim
portem proboje polaczyc, dodatkowo gdy ktos cie skanuje, portsentry i tak za
ponzo reaguje i odetnie takiego hosta dopiero za drugim razem ...
zreszta po co bronic sie przed czyms co jest dozwolone !!!
lepiej badac siec jakims konkretnym IDSem, albo wcale ...

--
pozdrawiam ...