fonty

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Śro, 2 Lip 2003, 21:27:20 CEST

Dnia Tue, 1 Jul 2003 23:39:07 +0200
Michał Sutkowski <michal.sutkowski w ugww.pl> napisał:

> spróbuj mkfontdir

Sprobowalem, mkdirfont <katalog_z_fotnami>, costam pogenerowalo, zrobilem
tak dla wszystkich katalogow z czcionkami (pex, speedo, type1, 75pdi itp)
no ale przy odpalaniu iksow dalej to samo. Tzn male sprostowanie - jak w
.xinitrc mam startkde to mam taki blad jak wyzej, jak odpalam fluxboxa to
flux dziala, programy z gtk tez, ale rzy probie odpalenia czegos z kde,
konquerora, licq z qt-gui, kadu, mam ladne 'naruszenie ochrony pameici'.
Przebudowalem qt ale nie pomoglo, to imho cos z fontami, ale nie mam
pojecia jak to naprawic.. prosilbym o dalsze sugestie ;>
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\
|===[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://www.drozdo.eu.org ]===|