kiedy RA 1.1 ?

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Czw, 3 Lip 2003, 16:54:21 CEST

[03 lipiec, 2003] plusik napisał:

>Witam,
>
>wczoraj instalowalem router na PLD wersja 1.0 ra i po zainstalowaniu
>pierwsze co to poldek --upgrade-dist co spowodowalo sciaganie sporej
>ilosci pakietow z nowym kernelem na czele.

Widać zdrowe odruchy :-)

>Czy jest w planach wydanie wersji PLD 1.1 ra?

Jest.

>Bo jesli nie to bede musial wypalic na CD pakiety z /updates/security,
>bo znajomy chcial zmienic serwer na PLD, tylko ze jego lacze to SDI...
>Wydaje mi sie, ze wystarczy to co jest w /updates/security wlaczyc
>do 1.1 i juz bedzie super! Chyba, ze brakuje miejsca na serwerze
>ftp na nowe ISO...

Miejsce na dyskach już jest. Nowi 'operatorzy' builderów Ra już zdaje
się zadomowili, więc to tylko kwestia czasu... Tyle, że czasu niektórym
permanentnie brakuje: AC, RA, praca zawodowa, wakacje... Na pewnio po
zlocie, mam nadzieję że do końca wakacji i jeszcze przed wydaniem (lub
nawet mrożeniem) 2.0...

--