iDSL

wozny wozny99 w poczta.onet.pl
Sob, 5 Lip 2003, 14:10:33 CEST

Witam
mam dziwny problem z usluga iDSL z tepsy
tzn postawilem sobie pld ra na server(squid nat dnsproxy)
wpielem sie w dsl bezposrednio eth0 (3c905) i zaczely dziac sie
dziwne rzeczy tzn co ktorys ping na modem wracal do mnie reszta nikla.
mialem pod reka roterek sprzetowy planeta kiedy go podpiolem do dsl a server do
rootera (roter robi nat) wszystko chodzi git.nie wiem co jest grane
mam 3 serverki postawione na dokladnie takich samych modemach i nie
mialem takiego problemu.
jak co moge podac wiecej informacji

--
pozdrowki
 wozny                            wozny99 w poczta.onet.pl