iDSL

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 5 Lip 2003, 16:02:20 CEST

Dnia sob 5. lipca 2003 14:10, wozny napisał:
> Witam
> mam dziwny problem z usluga iDSL z tepsy
> tzn postawilem sobie pld ra na server(squid nat dnsproxy)
> wpielem sie w dsl bezposrednio eth0 (3c905) i zaczely dziac sie
> dziwne rzeczy tzn co ktorys ping na modem wracal do mnie reszta nikla.
> mialem pod reka roterek sprzetowy planeta kiedy go podpiolem do dsl a
> server do rootera (roter robi nat) wszystko chodzi git.nie wiem co jest
> grane mam 3 serverki postawione na dokladnie takich samych modemach i nie
> mialem takiego problemu.
> jak co moge podac wiecej informacji
Po pierwsze - nie wcinaj się w środek innego wątku.
Po drugie - zwalony kabel ? Kabel modem -ruter jest na wprost, natomiast kabel
modem - karta w kompie powinien być krosowany. A jeżeli jest faktycznie
skrosowany - zapewne jest źle zrobiony - tzn. nie te pary co trzeba - wtedy
są takie objawy (zwłaszcza - jrżeli karta wynegocjuje 100Mbit, że nawet ping
dochodzi tylko co któryś).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org