iDSL

wozny wozny99 w poczta.onet.pl
Sob, 5 Lip 2003, 16:31:04 CEST

Saturday, July 5, 2003, 4:02:20 PM, :

JR> Po pierwsze - nie wcinaj się w środek innego wątku.
JR> Po drugie - zwalony kabel ? Kabel modem -ruter jest na wprost, natomiast kabel
JR> modem - karta w kompie powinien być krosowany. A jeżeli jest faktycznie
JR> skrosowany - zapewne jest źle zrobiony - tzn. nie te pary co trzeba - wtedy
JR> są takie objawy (zwłaszcza - jrżeli karta wynegocjuje 100Mbit, że nawet ping
JR> dochodzi tylko co któryś).

To byl moj pierwszy mail na liste i troche nie wiem o co chodzi z tym
wcinaniem. Ale sorki nie chcialem. Co do kabla to jest na pewno dobry
sprawdzilem go dokladnie i nawet na kilku kablach bylo to samo.A co do
samego kabla to musi on byc jak to okresliles na wprost (doswiadczenie z
poprzednimi modemami) ale dla pewnosci sprawdzilem krosa i przy takim
kablu nie bylo wcale polaczenia. karta sieciowa ustawila sie na
10Mbit.

--
pozdrowki
 wozny                            wozny99 w poczta.onet.pl