Neostrada na USB... HELP!!

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Nie, 6 Lip 2003, 00:12:01 CEST

On Sat, 5 Jul 2003, Tomasz Woźniak wrote:

> Witam.
>
> Jest tak:
>
> Koles posiada Neostrade na USB (Sagem F w st 800) i postanowil udostepnic
> net na lan na PLD. Czy komus udalo sie odpalic Neo+/USb na PLD. Ja mam
> zonga.
> Pokolei.
> 1. Stery TPSA wywalily sie na kompilacji. Blad miedzy innymi dotyczyl
> czegos takiego jak odwolania do funkcji (wlasciwie struktury w usb.h)
> ktora w tym naglowku (kernelan nie istnieje). Dlatewego odwazylem sie na
> krok 2.

podeslij dokladniejaki to jest blad.
W PLD struktury USB sie toszke roznia od czystego jajka.
[...]

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}