kompilacja ocaml

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Nie, 6 Lip 2003, 18:40:01 CEST

Użytkownik Mateusz Korniak napisał:

> Można. Przeciez ten z updates był kompilowany dystrybucyjnym. To raczej wina
> czegoś u Ciebie.

	Właśnie chcę to tajemnicze *coś* zidentyfikować. Ale myślę sobie w ten
sposób. "configure" przechodzi więc mam wszystkie potrzebne pakiety.
Także gdy chcę kompilować pakiet ze speca przy pomocy "builder -bb
mldonkey.spec" to przechodzi fazę "configure", a potem kompilacji, a
staje dopiero na linkowaniu.
	Jeżeli pojawiają się "undefined reference" to znaczy że nie mam
biblioteki w której ten poszukiwany symbol jest zdefiniowany. Ale jak to
jest że "mam wszystkie potrzebne pakiety", a nie mam tej biblioteki?
Wydaje mi się że to znaczy że nie ma jej w pakiecie w którym powinna być
, lub też brakuje mi pakietu, ale nie jest on wymieniony w zależnościach
w specu.
	W google znalazłem identyczny problem w Debianie ok. rok temu, gdzie
developerzy twierdzili że pomaga przebudowanie ocaml'a, ale nie
wiedzieli czemu. Mam więc takie pytanie, jak zbudować wersję ocaml'a z
RA, bo "builder -bb ocaml.spec" buduje mi nowszą?

> U mnie nie trzeba.

	Pewnie su można tak skonfigurować żeby przy uruchomieniu z root'a nie
pytał o hasło. Będę to musiał doczytać.

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk